منچسترسیتی رکورد نقل و انتقالات را شکست | گران‌ترین مدافع تاریخ در جمع شاگردان گواردیولا

تیم فوتبال منچسترسیتی با خرید گران‌ترین مدافع تاریخ، رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را شکست.
منچسترسیتی رکورد نقل و انتقالات را شکست | گران‌ترین مدافع تاریخ در جمع شاگردان گواردیولا
کد خبر : ۴۰۷۵۰

از مدت‌ها پیش همه می‌دانند که پپ گواردیولا برای تقویت خط دفاعی تیمش به دنبال جذب یوشکو گواردیول است. 

پیشنهاد اولیه سیتی برای خرید این بازیکن با مخالفت لاپیزیش همراه شد چرا که این باشگاه خواستار رقم بالای ۱۰۰ میلیون یورو برای مدافع کروات بود. لایپزیش سپس با تعیین یک ضرب‌الاجل برای سیتی خواستار این شد تا تکلیف انتقال گواردیول را تا پیش از سوپرجام آلمان که هفته بعد برگزار می‌شود، تعیین کند.

دقایقی پیش فابریتزیو رومانو تایید کرد که دو باشگاه سیتی و لایپزیش برای انتقال گواردیول با قراردادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو به توافق رسیده اند و او روز جمعه در تست پزشکی سیتی شرکت خواهد کرد. به این ترتیب گواردیول گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد و پپ نیز به آرزوی خود که تقویت هر چه بیشتر خط دفاعی بود خواهد رسید.

در واقع گواردیول همان خریدی است که قهرمان اروپا برای ماندن در کورس رقابت برای قهرمانی در تمام جام‌های فصل بعد به آن نیاز داشت. در نهایت سیتی توانست لایپزیش را راضی کند که با رقمی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو این انتقال به انجام برسد. البته احتمالا با در نظر گرفتن بند‌های پاداش، رقم نهایی انتقال به ۱۰۰ میلیون یورو نیز خواهد رسید.

از لوتشارل گیررویدا، مدافع فاینورد، به عنوان جانشین احتمالی گواردیول یاد می‌شود و لاپیزیش حاضر است ۴۰ میلیون یورو برای خرید او بپردازد. لاپیزیش همچنین کاستلو لوکبا، مدافع لیون را هم به عنوان مدافع دوم در نظر دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر